הילה טוויג, המסע אל עצמך

תטא הילינג, אקסס בארס, תקשור

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • טיפול תטא הילינג

    טיפול תטא הילינג הינו טיפול פרונטלי או טלפוני. תטא הילינג הינה שיטה עוצמתית, המעניקה כלים פרקטיים ופשוטים לריפוי ושינוי דפוסים מגבילים בחיים, על ידי טכניקה של האטת גלי המוח לתדר תטא. בתדר זה מתאפשרת גישה ישירה לתת מודע, מקום בו אנו יכולים לזהות את האמונות שכבר לא משרתות אותנו בחיי היומיום, לשחררם ולשנות אותם מתוך בחירה, להתחבר ליכולות הטבעיות שלנו וליצור מציאות מיטיבה וחדשה. אנו חיים את חיינו תוך ויתור על האושר שלנו, לטובת דאגות, קשיים, מחסומים מהעבר ופחדים מהעתיד, מזמינה אתכם לבטל מחסומים אלו בקלות ובפשטות וליהנות מחיים הרמוניים וחופשיים, מלאי אהבה ושפע. משך הטיפול שעה. עלות 300 ש"ח
     
  • טיפול אקסס בארס

    הטיפול הינו טיפול אנרגטי ב 32 נקודות בראש. נקודות אלה כוללות את כל המחשבות, הדעות, האמונות, הרגשות והשיקולים שאגרתם בכל מהלך חייכם. זאת ההזדמנות שלכם לשחרר הכל! הנקודות נוגעות במגוון תחומים בחייכם. ריפוי הגוף הפיזי, כסף, שליטה, עצב, שמחה, שקט ושלווה, התבגרות ועוד. משך טיפול שעה. עלות 300 ש"ח.
     
  • סדנת שפע והגשמה

    רוצה לחיות חיים של שפע,בריאות והצלחה? רוצה לברוא מציאות כפי שאת באמת רוצה? מזמינה אותך לערב חוויתי,לעצור "ממרדף" החיים וללמוד להגשים חיים של שפע וסיפוק. נדבר על כוח המילה והמחשבה, על דימוי עצמי ואיך הוא משפיע על קבלת השפע, נצא למסע בדמיון מודרך, נטמיע בתת מודע אמונות ליצירת מציאות חדשה ומטיבה ונקנח במסר מקלפי מסרים.
     
  • קורס תטא הילינג יסוד\ מתקדמים

    קורס זה הינו צעד ראשון בתפיסה חדשה המאפשרת לכל אדם לקחת אחריות מלאה על חייו להעמיק לכוחות המניעים אותו ואת עולמו. השיטה מתאימה לכל אדם הרוצה לשפר את חייו, לטפל באחרים או מתוך אותה קריאה פנימית לגדול ולצמוח. זהו מקום בו אפשר לקבל כלים פשוטים ועוצמתיים המאפשרים להתחבר לעולם תודעתי מהיר, ליכולת עיצוב עצמי מלאה ,ריפוי והעצמה. הקורס הינו שער לעולם חדש של אפשרויות, חיבור למודעות חדשה וגבוהה ותרגול של יכולות אינטואיטיביות. קורס נלמד מהו הפוטנציאל של גל תטא, כיצד לשנות את מצב התודעה שלנו לגלי תטא וליצור קשר עם האנרגיה המאחדת בין הכל. הטכניקה מפתחת הבנה לגבי המציאות שלנו, הזהות שלנו ועל היכולת שלנו להשפיע על חיינו ובריאותינו. פיתוח מודעות זו מעורר את היכולות האינטואיטיביות שלנו ואת הידע הקדום המצוי בכולנו. עלות הקורס 1700 ש"ח.
     
  • סדנת זוגיות

    אני מזמינה אותכם לסדנת זוגיות , בה תגלו כיצד לזמן לעצמכם את הזוגיות הנכונה לך (קיימת או חדשה), באמצעות שיטת תטא הילינג! בסדנת הזוגיות בראי התטא הילינג, אחשוף אותך לכלים שהשיטה מציעה לזוגיות דוגמת "זוגיות נשימתית" ו"נשמה תואמת". תלמדו מהם החסמים שמונעים ממך להגשים את הזוגיות שאת\ה רוצה בה ומה יאפשר לך לחיות עם האחד שאיתו תיצר\י זוגיות אוהבת, תומכת ויציבה.
     
  • סדנת כסף- כסף זו לא מילה גסה

    כל החיים כולנו ברדיפה אחרי העושר והאושר. לאחר 23 שנים במערכת הבנקאית, מתוכם עשור כיועצת השקעות, עזבתי את אזור הנוחות והגשתי מכתב פיטורין. יצאתי לחיים עצמאיים כמורה ומטפלת מוסמכת לתטא הילינג. חקרתי את האמונות והדפוסים שמנעו ממני לחיות את השפע. למדתי שניתן לשלב בין חומר לרוח ולחיות ברווחה כלכלית! אני נרגשת להזמין אותך למפגש בו אעניק לך כלים לשחרר דפוסים מגבילים ולמגנט את השפע אליך. בסדנה נלמד- מה חוסם אותנו מלחיות את חייך ברווחה כלכלית. איך משחררים אמונות ותפיסות מעכבות לגבי כסף. כלים מעשיים ליצירת חופש כלכלי מדיטציה להטמעת אמונות מקדמות בתת מודע. נקיים תרגול פרטני ותכנות התת מודע לרווחה כלכלית.. מה תעשו אחרת אחרי הסדנה - תתכווננו לעבר שפע בכלל וכסף בפרט – תדעו איך לזמן לכם שפע ואיך להזמין לחייכם כסף. תרגישו בנוח עם כסף – לדבר עליו,להשיג אות ולהנות ממנו.
     
BizMakeBiz פותח ע"י